donderdag 1 september 2011

Kleine aapjes worden groot

Ik verlangde al maanden naar deze dag, had er deze morgen geen enkel probleem mee, maar nu komt toch het besef: mijn klein babietje is ook naar school.
Eerst een beetje aarzelend en af en toe een : vind da nie jeuk (leuk dus) !!! Maar na in het klasje rondgestapt te hebben, is hij met de blokken beginnen spelen met een vriendje die we herkenden uit de crèche.
Grote broer stapte het 2e kleuterklasje in vol trots.
We zijn weer vertrokken, wat zal die regelmaat voor iedereen wel weer deugd doen, al deed de wekker wel pijn aan mijne tikker deze morgen. Ik lig liever in mijn nestje tot 9.30u! :)



11 opmerkingen:

  1. Super!
    Bij ons ook: 1e en 2e kleuterklas! Ze worden groot!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je kleinste spruit. Wat een stap is er weer gezet vandaag.... Veel plezier met de herwonnen regelmaat. En tja die wekker... Went hopelijk vanzelf wel weer(zeg ik zonder er zelf in te geloven, hahaha)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik mag gelukkig de jongste nog een paar maanden thuishouden. Maar hij moest vanmorgen de boekentas wel op de rug naar de onthaalmoeder. Oh, wreed voor een moeder he, die steeds groter wordende kindjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie ventjes, zeg! EN mooie boekentasjes! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker stoer met de boekentas! Hopelijk was het een fijne 1ste dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige ventjes en boekentasjes! Hopelijk hadden ze een leuke eerste schooldag...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zien er in ieder geval uit alsof ze er héél veel zin in hebben! Knappe mannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaja , kleine aapjes worden groot ... maar ze blijven wel nog even schattig! ( en ook wel stoer met hun boekentas! )

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En laten die twee kerels jou echt tot 9.30 uitslapen?! ze zien er trouwens idd geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. haha leentje, dat doen ze zeker. Ik zal het anders zeggen. Meerdere malen was stond ik om 9.30u op samen met de jongste(2j8m). De oudste (4j5m)stond soms op om 11u!!!
    (ik antwoord anoniem omdat het mij niet meer lukt anders :( )

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een groots moment!!! En ook al keek je er naar uit als moeder, het is toch ook confonterend!

    BeantwoordenVerwijderen