vrijdag 22 mei 2009

Nieuw-Zeeland

Ik was er eerst niet voor te vinden en vond het een zot idee: naar Nieuw-Zeeland met een baby van 1j en een peuter van 2,5j.
Nu de reis geboekt en betaald is en ik al verschillende reacties heb gehoord van mensen die het ook deden - lange afstandsvluchten met kinderen - ben ik ondertussen dolenthousiast. Misschien moet ik maar bekennen dat ik vliegen zàlig vind, maar ergens toch niet zo mensvriendelijk wanneer je groot bent. Herinner mij de vlucht naar Sri Lanka en dat was een beetje de hel. Héél erg rechtop zichten met een tv voor je neus geplakt en probeer maar eens te slapen.
Maar kijk, ik leef nog steeds en zal dat ook wel overleven.
Nu nog wat info zoeken over Nieuw-Zeeland, want ook al gaan we daar naar vrienden, ik wil toch wat voorkennis van het land hebben. Nooit gedacht dat ik ooit Oceanïe zou aandoen. Misschien is dit wel een start van nog meer verre reizen met kids.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten