dinsdag 15 september 2009

Give away n°1

Mijn eerste give away. Niet heel erg bijzonder misschien, maar ik kan er mensen wel mee blij maken, denk ik...

Ik heb een ticket voor de babyboombeurs dat ik wil gaan weggeven. Gratis ingang dus...
Op 9-10-11 oktober sta ik daar nl met mijn stand en ik ben niet de enige blijkbaar. Al enkele bekenden vanuit blogland en andere. Binana, de pretmeloen, de leuke mutsjes van vriendinneke stefanie en liefbeesje en koekepeertje natuurlijk.

Wil je het ticket graag winnen? Laat dan een berichtje na. Onze grootste sloeber zal op 1/10/09 dan wel een lootje trekken.

3 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Ik kom zeker af, want ben reuze-benieuwd om alles eens in het echt te zien... en moest ik nu gratis binnen mogen dan zou dat helemaal het kersje op de taart zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog vergeten zeggen: voor wie niet wint...ik heb kortingsbonnen van € 5, maar geloof dat je ze van de site ook kan afdrukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Madelief,

    Je bent de enige, dus mail je eventjes je adres door naar mij? Info@liefbeesje.be
    Dan stuur ik die als de bliksem op zodat je gratis binnen kan. :-)
    Zeker een bezoekske brengen hé dan!!

    BeantwoordenVerwijderen