maandag 30 augustus 2010

Omdat we op deze manier ook al een beetje meehelpen aan een beter milieu...

Overal in huis vind je hier Ecover terug. Het heeft me een beter gevoel bij het poetsen dan wanneer ik andere detergenten zou gebruiken.
Onze kippen zijn onze grootste groente- en fruitrestjeseters en wat ze niet eten gaat in een grote mand, onze composthoop waar ze toch nog kunnen uitpikken als ze dat zouden willen.

En ik hoop zeker in de eerstvolgende weken eens te kunnen binnenstappen in de fysieke winkel van Kudzu!
Ik was al fan, maar alles in het echt zien, zal nog meer doen kriebelen om leuke cadeautjes te kopen in deze eco-shop!
Frustrerend is het wanneer je mensen van onze leeftijd, jonge mensen!!!, zorgeloos ziet omgaan met het milieu en dan voel ik mij al zo vaak schuldig!

Eén van de redenen waarom ik zo graag van de boerebuiten wou verhuizen naar 't stad was ook het milieu. Op den buiten wonen, vree schoon allemaal, maar als je ergens heen moet: hup, diene auto in, want met de fiets en 2 kindertjes zou wel een hele ramp geweest zijn.

Hebben jullie nog (kleine) tips, laat ze dan zeker weten!

En ben je benieuwd naar eco-producten? Neem dan een kijkje op mijn favo-webshops:
Mamaskientje en Kudzu



Geen opmerkingen:

Een reactie posten