donderdag 14 juli 2011

Tricootjes

Mijn theorie over de populariteit van tricot? Volgens mij wagen dames die een 2-3 jaar geleden startten met naaien zich vanaf nu aan een stapje verder: tricot!

Tegenwoordig zijn er ook zo'n schoontjes te vinden dat ook ik er niet aan kon weerstaan!
De overlock staat er al, maar nu nog even met andere projecten bezig. Daarna krijgen mijn zonen zeker ook t-shirtjes uit deze leuke stofjes!

Vandaag onverwacht nog een nieuw levering gekregen. Niet alleen van tricotstoffen, maar ook boordstoffen. Op het pak hing een sticker: definitely!!! Jah, dat werd tijd na 4 maand besteld te zijn. :)

Smul je mee? Je vindt ze hier terug.







3 opmerkingen:

  1. ooh,die wolkjes zijn keilief!Maar idd,ik voel me nu ietsje sterker in mijn naaischoenen,dus durf ik de tricot wel aan,en ik 'spaar' stofjes dus mogen er ook gewoon mooie tricootjes in mijn kast,tot ik zelfzeker genoeg ben om mijn schaar er in te zetten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik heb een andere tactiek. Ik zet overal snel mijn schaar in, als het mislukt dan kan ik nog bijkopen. Al moet ik zeggen dat dat eigenlijk niet gebeurt. Of toch niet om die reden.
    Maar 't zijn inderdaad schoontjes. Ik kom nog eens naar die boordstof kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, daar zitten schoontjes tussen...

    BeantwoordenVerwijderen