donderdag 25 juni 2009

Logeren

Onlangs kocht ik een valiesje van Nijntje tweedehands. Nu vertel ik al een aantal dagen dat siebe en guustje zaterdag bij oma en opa gaan slapen.
Vanmorgen kwam siebe met het valiesje in de badkamer: mama, dat is voor sjool hé?
Ik: neen, dat is voor zaterdag wanneer je gaat slapen bij oma. Je pyjama, onderbroekjes, ... kunnen daar dan in.
Siebe loopt weg en komt terug met zijn boekentasje: mama, dat is voor sjool???
ik: ja, dat is voor school, maar je moet eerst nog véél slapen. Hij gaat pas in november.
Hij loopt weer weg en 't is muisstil. Ik ga kijken. Hij is zijn valiesje aan het vullen en de kleerkast dus aan het leegroven. Zijn pyjama, een speelgoedeendje gekregen van oma, t-shirt van samson en heel veel onderbroeken.
Ik: ben je van plan om veel in je broekje te doen?
Siebe: jaaaaaaaa (zegt het heel stil en lief).

Zou je ze dan niet opeten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten