woensdag 3 juni 2009

Petit Bazaar was plezant!!!

Petit Bazaar was fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar!
Het was gezellig, druk, maar ook héél erg warm!!! Er konden jammer genoeg geen deuren open die zorgen voor een fris briesje, dus bleef het binnen tropisch.
Verder véél bolle buiken die me deden beseffen: wat ben ik blij dat ik er weer vanaf ben. :-) Graag zwanger geweest, maar die laatste loodjes zijn er toch vaak teveel aan.

Al mijn dekentjes zijn uitverkocht! Ik weet weer wat gedaan. Maar eerst toch een beetje genieten (althans proberen want heb geen stilzittend gat) van de welverdiende rust. Volgende week een paar dagen met de kids naar de ardennen en 't ventje komt achter. Pc-loos, maar daarom niet naaimachineloos. Ik verwacht toch elk moment weer leuke stofjes!

Hier lees je al een beknopt verslagje: http://kaartjeshuis.blogspot.com/2009/06/het-gevaar-van-petit-bazaar.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten