zaterdag 7 november 2009

Sinterklaasje en andere liedjes...




Meezingen met de kindjes, dat vind ik nu eens leuk!

Nu de grootste spruit maandag voor het eerst naar school gaat en hij de komende weken de sint wel meer dan eens zal zien, ben ik er nogal mee bezig.

We hebben de dvd van Dag Sinterklaas met Bart Peeters bovengehaald en hij lijkt wel verslaafd! Voor het slapengaan kijkt hij samen met papa 3 verhaaltjes en hij ligt er dan zo rustig bij in de zetel, languit. Grappig.

Vandaag kwam levering met de leukste sinterklaasliedjes en de leukste kinderliedjes aan. Ik kon het niet laten, zijn gesmeek om te luisteren naar de sintliedjes heeft het van me gewonnen. We hebben een pakje opengedaan, ik heb meegezongen en zelf de kleinste vond het fantastisch leuk! Hij zat te lachen vanuit zijn stoel terwijl ik maar mee zong. Sinterklaasje bonne bonne bonne, ...

Ik heb ze nu ook in de webshop geplaatst en binnenkort gaan ze mee naar Petit Bazaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten