woensdag 25 november 2009

Heb ik vandaag gekregen en ga ik eens doorgeven sè...




Zo lief, Vero!!! Ik kreeg bovenstaand door Vero. Ik kende haar blog nog niet, maar zal daar snel eens verandering in gaan maken. Binnenkort zijn we trouwens dorpsgenootjes, want wij kochten een huis in Brugge! En er kan een winkeltje in. Joepie!

Nu, ik moet deze gaan doorgeven hé? Euhm, laten we beginnen met valerie van de Pretmeloen. Heel erg leuke, zoete zakjes maakt zij.

Nr 2 dan maar? Geraldien & Claudien . Dit weekend heb ik een deeltje van hun prachtige juweeltjes mee naar Petit Bazaar.

Nr3: LadyC, omdat de dochter de creativiteit in haar naar boven brengt. Allez hup, lady c, laten zien die handel. ;-)

Nr4: Ongetwijfeld Vermiljoen. Omdat ze nu nog meer creatieve mensen aan het werk zet met de vermiljoenshop vol leuke stoffen!!!

Nr5: Potje Thee Leest leuk, mooie foto's en je voelt meteen ook heel wat gezelligheid. Tijd voor een potje thee zou ik zeggen!

Nr6 dan maar: Noeks. Hiermee is bij mij het bloggen gestart...de verslaving aan noeksblogt. :)

En last but not least: mme zsazsa natuurlijk.

2 opmerkingen: