woensdag 13 januari 2010

Give away - viltwol

Wij verhuizen, dus kijk ik op vergeten plaatsjes wat er te vinden is en wat ontdekte ik:
2 kleine zakjes viltwol. Een oranje en een petrolkleurige. Bedoeling was om hier ooit eens babyslofjes van te vilten voor de zoon, maar die is ondertussen al bijna 3 en voor kleine broer begin ik er ook niet meer aan, het is mijn ding niet.

Wie voelt zich geroepen?
Laat me gewoon eens weten welke stofjes er nog ontbreken bij koekepeertje? Ik hou het bij basisstofjes: stipjes, uni, ruitjes, bloemetjes.
Voor de allerhipste stoffen moet je bij vermiljoenshop zijn. :-)

4 opmerkingen:

  1. Voor mij ontbreken er geen. Bloemetjes en stipjes zijn en blijven mijn favoriet + de roodkapjesstof natuurlijk! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als er één stof is die ik opnieuw zou kopen als ik hem tegenkwam (ik hoop hem ooit nog eens tegen te komen), dan is het deze bloemetjesstof:
    http://beingmyownhero.blogspot.com/2009/12/hello.html

    P.S. Ik doe niet mee aan de giveaway, want ik kan niets doen met viltwol. Maar ik wilde wel even reageren. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoy, ik vind ook je stoffenaanbod prima met op nummer één natuurlijk de schattige witte bloemetjes op oranje achtergrond. Ik heb je ontmoet op Petit Bazaar in Gentbrugge, toen ik er slofjes voor zoontjelief en 3 knuffelpopjes met die lange oren voor dochters kocht. Die viltwol lijkt me wel een leuk iets, ik zou het wel eens proberen, en met een gewonnen zakje viltwol zou het minder erg zijn als het mislukt en dubbel zo leuk als het wel lukt hé .
    Bij deze dus, ik doe me!
    groetjes, sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel handig zeg. Laat ik de zoon kiezen tussen 2 briefjes dus.
    En het is sneksniltje geworden! Je gegevens kun je gewoon doormailen naar info@liefbeesje.be

    BeantwoordenVerwijderen