maandag 1 februari 2010

Shoppen, shoppen, shoppen







Me eens laten gaan deze morgen in 't stad. Oeps...

Wil je je portemonnee liever dicht laten? Dan kom je beter niet binnen bij de Zara kids, Hema, H&M, Six en New Look. Ikke toch nie!

Kom je dan thuis na een voormiddagje Brugge, liggen daar dan pakjes van Pepatino, JimmyandJill en de leuke kadertjes van She.Likes.Cute!

Ik zit in mijn gedachten weer bezig om voor de jongens leuke kinderkamertjes te maken, niet baby-achtig, maar gezellig stoer, if you know what I mean?

Het kadertje van de beer op oranje achtergrond en de pinguin lijken me wel leuk om met die kleuren verder te werken. Wanneer de kadertjes te kinderachtig worden, halen we ze gewoon van de muur hé. :) De rozige gaan in de webshop.

En ik kreeg dus guustje zijn 1e schoentjes binnen die ik bestelde bij pepatino. See Kai Run. Ik vind dat zo'n leuk merkje voor kinderschoenen!

Door in de hema te zijn, kwam het er ook eens van om basic t-shirtjes mee te brengen zodat alle applicaties die hier ronddwalen eens een plekje krijgen. Deze op het groene t-shirt is er een van little Z die hier al maanden ligt. :o

1 opmerking:

  1. Ja, je moet niet te vaak in de stad komen... Zeker niet nu er uitverkoop is!
    Ik kwam via via op je blog! Ziet er erg leuk uit... ik kom zeker nog eens vaker rond neuzen!
    Groetjes Cindy
    www.uttemetut.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen