dinsdag 28 september 2010

Ik ben verliefd op mijn kleinste ventje.

Wat een fantastische leeftijd! Net nog geen 2 jaar. Zich kunnen uitdrukken met verstaanbare woordjes, gek zijn van bumba, kusjes en knuffels komen vragen. Onze kleine stoerste beer die niet vies is van eens een mep te verkopen aan zijn broer van 3 of aan zijn haar te trekken, is de laatste dagen zo'n lief molletje. Hij speelt zo schoon alleen, geniet vooral van broer dat naar school is, van lange middagdutjes en van veel aandacht van mij, maar ook van kattekwaad én ... van bumba! Goh, I love it! Mijn babyguustje wordt peuterguustje.



3 opmerkingen:

  1. Ha Valerie, die twee van mij zijn even oud dan! Ik vind dit ook een zalige leeftijd. Al houd mijn jongste zich de laatste week vooral bezig met grenzen aftasten, petten en niét luisteren. 't Zal wel weer overgaan zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En voor je 't weet is het een grote vent ! Geniet er nu maar voor meer dan 200 % van want de tijd vliegt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. genieten he van zo'n lief mannetje! doe ik ook hier. over twee weken wordt die van mij alweer drie1. wat gaat het toch snel....

    BeantwoordenVerwijderen