zaterdag 10 oktober 2009

Babyboom dag 2






Net zoals Valerie van de pretmeloen weet ik niet goed hoe mij te voelen bij de beurs. Ik moet hier heel eerlijk in zijn. Ik amuseer me wel rot met vriendin die me helpt en met de standhouders next door (kristalijn) en aan de overkant (confiserie zucchero). Gezellige boel, weer veel geleerd, maar toch probeer ik nog dat sprankeltje hoop te hebben dat morgenavond me doet zeggen: het was goed!

Jammer genoeg lijken me de bezoekers me vooral van het idee: hebben, hebben, hebben. Als ze maar iets kunnen krijgen. Daarom pakken we het morgen nog ietsje anders aan. Ik hoop dat het werkt.

Ik kruip in mijn bedje en denk er over na: morgen de zoveelste changement de décor of laten we nu eens alles op zijn plaats staan, want straks herinneren ze ons als: die van de changements. :-)

3 opmerkingen:

  1. Valerie, vind 't enorm moedig dat je er staat, laat ze koekepeertje maar zien, ik hoop dat de laatste dag je veel voldoening kan geven. Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schattebolleke laat het niet aan uw hart komen hé. Een veldslag verloren is nog niet de oorlog verloren.
    Je hebt in ieder geval de nodige spirit hé.
    Ik kom zeker naar Petit Bazaar eind november.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lien, 't was niet wat ik had gehoopt, maar no worries, een mens leert er van.

    Anja, ik was wel volledig onder de indruk van Brussel. Gij woont daar echt of wa??!!!
    Merci voor je steun!

    Petit Bazaar wordt goed!!! Ik voel het in mijn pinkje. :-)

    BeantwoordenVerwijderen