woensdag 7 oktober 2009

Rainy day







Ik vind het wel eens leuk, zo'n dagje regen. Althans als je niet buiten moet komen.

Een dagje om te naaien, te lezen in een tijdschrift, een porto te drinken met wat kaasjes en salamitjes, voor de zetel te liggen, lekker niks doen eigenlijk.

De regen deed al goed zijn werk. De regenton zit in een mum van tijd helemaal vol. Kan ik naar buiten gaan koersen als er iets te poetsen valt. Bloemetjes water geven buiten zal wel niet nodig zijn, niet? :-)
Een hele middag zit ik te wachten op het goede moment om een boodschapje te doen next door. Eerst liggen de kindjes in bed, éénmaal uit bed beslis ik voor hun stuk fruit naar de winkel te gaan want anders wordt het weer appel. Dan toch maar appel? Misschien stopt het wel met regenen?

Dan maar paraplu's bovenhalen en voor het eerst kan siebe zijn sesamstraatregenjas aan! Hij wou hem niet meer uitdoen na de boodschappen.

Nu kan ik er aan gaan beginnen. Frietjes, sla, tomaatje, komkommer, biefstuk. Heel gewoon, heel belgisch.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten