woensdag 11 mei 2011

Moestuin - relaxatieruimte

Na jaren geen grassprietje meer aangeraakt te hebben, heb ik mijn oude hobby teruggevonden. Tuinieren. Een moment van relaxatie. De tuin is nog maar 2 maand geleden helemaal omgewoeld en alle ouwe bommastruiken werden verwijderd. 2 dagen werken met 4 man.
Nog niet veel kans gehad dus om hem terug op te bouwen, maar een beetje met een keer natuurlijk.

De bananenplant die de verhuis vorig jaar én de verbouwing overleefde. Hij ziet er echt niet uit en zou in een grotere pot moeten.

Het mini-moestuintje waar de kinderen tijdens de zomervakantie zullen mogen in woelen en ajuinen en aardappelen uit te graven.

Uien

Patatjes

Sla voor vele bbq-tjes??

Onze eierproducenten



Vijgenboom

Druiven. Correctie: minidruifjes waar we dit jaar nog niet veel aan zullen hebben, denk ik.



5 opmerkingen:

  1. Bananen! Vijgen! Ik wist niet dat dat hier geteeld kon worden... Heeft dat een mooie opbrengst?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben ook fan van den of, idd, je kan er es echt je gedachten ordenen en van je af zetten...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah de befaamde kippen op de gevoelige plaat! ;-)
    Zalig als je zelf kan tuinieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bananen in serre zouden wel moeten lukken. Wij willen deze plant gewoon omdat ie wel leuk is. Vijgen: jawel hoor. Dat lukt wel. Staat hier nog niet in volle grond, maar ook dat moet zeker lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier met je oude, nieuwe hobby!

    BeantwoordenVerwijderen