donderdag 26 mei 2011

Winnaars van win 6 x € 100 shoptegoed op petit bazaar

Hier zijn ze dan! De 6 winnaars van de bloggers!!!

1) Spinazie en haar blog
2) Maite Schouteden met deze blog
3) Janusje met haar blog
4) Isabelle met de blog Isabelle blogt
5) De blog van Lots of lili
en last but nog least 6) Elieflo

Woehoe!!! Het was geen makkelijke opdracht om de winnaars uit te kiezen, want het is een beetje mislopen. Het was de bedoeling om jullie blogpostje op onze facebookpagina te plaatsen. Dat heeft helaas niemand gedaan en hebben wij zelf af en toe wat gedaan. Nu...via google heb ik zitten zoeken en telkens kwam ik eigenlijk wel terecht bij mensen die op mijn blogpost hebben gereageerd. Via andere standhouders hun blog heb ik verder zitten uitzoeken, maar helaas pindakaas...

Winnaars: mailen jullie mij op info@koekepeertje.be ! Dan geef ik meer uitleg over het hoe, wat, wanneer ....

Voor wie niet heeft gewonnen, wees toch allen welkom op Petit Bazaar! Er valt daar ook wel nog het één en ander te winnen bij sommige standhouders.

4 opmerkingen:

  1. Hoera! Ik heb gewonnen!!! Heel erg bedankt! Ik zie het al helemaal zitten!!!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk nieuws. Ik keek al uit naar mijn eerste Petit Bazaar. En nu mag ik me helemaal uitleven. Een droom! Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik was super super super content, thx
    het meisje in het 'gele' kleedje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen