vrijdag 26 maart 2010

Behangpapier

Vorige maand kocht ik bij de gezuster Priem behangpapier voor de winkel.
Een tijdje later zag ik dat ik gewoon hetzelfde had gekozen als deze van de kinderkamer van meisjesmama!
Leuk om zo al een beter beeld te krijgen van hoe het er gaat uitzien.
Nu nog één dilemma, welk kleur gebruik ik voor de andere muren. Het behangetje dient voor 1 muur.
Meisjesmama: wij moeten wel dezelfde smaak hebben, want de zoon heeft hetzelfde bed, is alleen nog nooit gelukt om het te schilderen. :-)


3 opmerkingen:

  1. haha! zo grappig! Polkadotjes gebruikte ook al hetzelfde papier voor 't kamertje van haar jongste dochtertje!
    De andere muren hier zijn geschilderd in 'kiezel' van Levis (of was 't nu toch dulux, geen idee meer). Dat is wat grijzig met een lilatint erdoor. We hebben aubergine gordijnen hangen in deze kamer. En ik vind persoonlijk het mintgroene bed het best bij het behang passen.

    Veel plezier met decoreren! Oh wat moet dat héérlijk zijn om een winkel in te richten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Groen voor de andere muren. Wat een gezellig behangeltje. Duizend en één bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik kan niet wachten tot ons huisje af is, kan ik ook es behangen, schilderen en inrichten.
    tof gekozen, meiden met smaak.

    BeantwoordenVerwijderen