dinsdag 23 maart 2010

Hart Labeur


In Borgerhout heb je zo een fantastisch initiatief: hart labeur.
Samen naaien, haken, knutselen en frutselen en vooral ook kletsen veronderstel ik.

Ik denk er over om zo'n gelijkaardig projectje op te starten wanneer we verhuist zijn. Alleen rest me nu ook zo'n fantastische naam vinden! Wie denkt mee?
Dacht al om in 't brugsch iets te zoeken, maar ik weet het nog niet zo onmiddellijk: noaiateljee ???
Hart Labeur klinkt zoveel hipper!

Verder denk ik om mijn concept van de webwinkels te veranderen. Nu heb ik niet alleen handgemaakte spullen, maar ook ingekochte dingetjes. Ik wil in mijn fysieke winkel enkel nog handgemaakte (en liefst belgische!) hebbedingen voor jong en oud, leuke ansichtkaartjes (zoals kers op de kaart, jojojanneke (nederland, ik weet het :-)  ) en nog veel meer basicstofjes.

Dus euh...er was even twijfel om het te zeggen, maar liefbeesje - de site - stop ik na petit bazaar samen met een aantal spullen. 1 webshop is meer dan genoeg, lijkt mij en om enige verwarring te voorkomen met de 'échte' winkel en 2 verschillende namen webshops, lijkt mij dat het meest logische.

6 opmerkingen:

  1. ik vind Noiateljee echt vet als naam. Doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk idee, ik ben fan en wil meedoen!!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ladyC, ik dacht aan je vnvnd in de naailes. Ewel, ge meugt. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mogen er ook beginners wat naaien betreft binnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mo Joke, ge stoat al up mien liestje. :-)
    Echt waar! Ik weet alleen nog niet wanneer, hoe (tafels), met hoeveel per keer, ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo, ik zou graag op de hoogte gehouden worden zulle als er genaaid zal worden.. ik ben wel een oma,,, maar die moeten toch ook iets leuks doen vo de kientjes toch

    BeantwoordenVerwijderen