zaterdag 6 maart 2010

De kringloopwinkelbuit!











Ik ben vree content!!!
Blij dat ik niet naar Expo Gent ging, maar gewoon in de plaatselijke kringloopcentra.

In kringloopwinkel Beernem vond ik niet zo super veel. Een kom met retromotiefje en een pottenonderzettertje.
In kringloopwinkel Zedelgem kon je wel een heel huis inrichten!!!
Ik kocht een schattig ouderwets truitje voor Guustje, veel stofjes, oranje eierdopjes (eindelijk, want de glazen dopjes zijn ondertss gesneuveld), een sapkan met kersen (dank u guust om deze week de andere te breken), rode polkadots vaas en dan nog een megalelijk broekske dat ik uit elkaar kan halen, want het modelleke stond me wel aan.
Er stond héél veel dat me kon bekoren, maar met verhuis in het vooruitzicht heb ik af en toe mijn ogen dichtgeknepen.

7 opmerkingen: